1 juni 2008

monster attak!

Idag blev det en otrevlig sitvation när henke bestämde sig för at vädra lite för första gången på säkert... någonsin! tydligen så gilar monstrisar när man vädrar för då komer dom fram från sina jömstälen i hörn ock under soffan där det är mörkt! som tur var så hade jag min monsterspatel i närheten som jag altid har. på bilden ser man hur jag har mosat en monstris... hihi!! plaff! henke jälpte till lite oxså med en damsugifierare fast jag hade redan mosat dom mesta så dom låg stil ock var läta byten. det komer nog ta lååång tid inan flera monstrisar vågar sej fram ijen!!

4 kommentarer:

Anders sa...

När katten är borta dansar dammråttorna på bordet?

Kossan o Nisse sa...

hihii... jag förstår det är en såndära klurifierad rebus som man ska lösa! mmm... mitt svar blir... majs! för den är den ända som är tilräkligt gul. ja?

Anonym sa...

Uschel - såna där otäcka varelser känner jag igen alltför väl! Nisse kanske kan komma hem till mig oxå och göra en utrotningskampanj??

Anonym sa...

Livet känns alltid lite bättre efter insiktsfulla kommentarer från Kossan och Nisse! :)